Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Ιρλανδέζικη Ιστορία

Σας παραθέτω απόσπασμα,απο μαρτυρία μητέρας αυτιστικού παιδιού ,που λάβαμε γιά το περιοδικό.

"Ο Γ. μου λέει ότι θέλει να γίνει Ιστορικός και εγώ κάθε φορά που το ακούω φέρνω μια εικόνα στο νου μου .Σφιχταγκαλιασμένοι οι δυο μας μετά από χρόνια, να του λέω ’’τα καταφέραμε άγγελε μου. Τα καταφέραμε.’’ Και τότε ξεσπάω σε κλάμα βουβό .
Θα ήθελα να τελειώσω με μια παλιά ιρλανδέζικη ιστορία .Κάποτε έγινε μια συνάντηση αρκετά μακριά από τη γη.
Είναι ώρα για μια ακόμα γέννηση, είπαν οι Άγγελοι ,οι γύρω από τον Κύριο. Αυτό το εξαιρετικό παιδί θα χρειαστεί πολλή αγάπη . Η ανάπτυξη του πιθανόν θα είναι πολύ αργή. Μπορεί να μην δείξει τις χάρες του . Θα έχει επίσης ανάγκη από επιπλέον φροντίδα από τα άτομα που θα συναντήσει εκεί κάτω . Μπορεί να μην τρέξει , η να μη γελάσει ,η να μη παίξει. Η σκέψη του μπορεί να δείχνει ότι είναι πολύ μακριά . Ίσως δεν θα καταλαβαίνει και δεν θα ανταποκρίνεται .Θα είναι γνωστό σαν παιδί με ειδικές ανάγκες. Γι αυτό Κύριε ,ας προσέξουμε που θα το στείλουμε. Θέλουμε η ζωή του να είναι ευτυχισμένη .Σε παρακαλούμε βρες τους ανθρώπους εκείνους, που θα κάνουν αυτή την εξαιρετική δουλειά για εσένα . Μπορεί να μην καταλάβουν από την αρχή το ιερό διακόνεμα που τους ζητήθηκε να πράξουν, αλλά με αυτό το παιδί που τους στάλθηκε από ψηλά θα γίνει η πίστη τους δυνατότερη και η αγάπη τους πλουσιότερη και πολύ σύντομα θα εκτιμήσουν το προνόμιο που τους δόθηκε .
Το εξαιρετικό παιδί τους, το τόσο διαφορετικό είναι του ουρανού το εκλεκτό παιδί , είπαν οι Άγγελοι και αφήσαν εμάς , εσάς και εμένα, να δείξουμε έμπρακτα πως κάθε τέτοιο παιδί είναι μια ξεχωριστή τιμή για τον κόσμο μας. Είναι μια επίσκεψη του Θεού στο φτωχικό μας και ακόμα είναι ο καθρέφτης της ανθρωπιάς μας και του πολιτισμού μας."


Αυτά σήμερα αντί δικού μου σχολίου...Καλό Σ/Κ να έχουμε όλοι μας!!!


8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τελειο ειναι αυτο..εσεις το κανατε?

The Gasbird Familly είπε...

@Να'ι'άδα
Αν εννοείς τη φωτό,όχι είναι ας πούμε "κλεψιμέ'ι'κη",αλά πολύ πολύ αληθινή!!!Το κειμενάκι είναι δανεικό από μαρτυρία μητέρας αυτιστικού παιδιού.

Ανώνυμος είπε...

οτι ειναι αληθινη το ξερω..ειμαι η συμπεθερα...απλα νομιζα οτι ειναι τα φωτο απο τα μπλουζακια που θα κανατε.οσο για το κειμενακι ειναι τελειο...αμα λεω για αγγελους εγω μετα...τα φιλια μου!!!

euaggelia είπε...

Kαλημέρα, Καλή εβδομάδα και Καλό μήνα σε όλους!
Καταρχήν, μία διευκρίνηση. Δεν είμαι εκπαιδευτικός είμαι λογίστρια του Παιδικού Σταθμού.
Πιστεύω ακράδαντα πως όλα όσα μας συμβαίνουν δεν είναι τυχαία... Είναι όλα θέλημα Θεού. Και οι γονείς που έχουν την τιμή να μεγαλώνουν ένα ιδιαίτερο παιδί είναι πραγματικά ξεχωριστοί. Συμφωνώ απολύτως με την μαρτυρία της μητέρας αυτής.

Αννα είπε...

Υπέροχη ιστορία!!!

athanasia είπε...

Μου αρέσει πολύ που ήδη αισθάνεστε στην οικογένεια ότι το παράξενο αυτό λαχείο που λέγεται αυτισμός μπορεί να λειτουργήσει όχι μόνον ως βάρος, αλλά κι ως προνόμιο. Πολλά μας μαθαίνουν αυτά τα παιδιά, που ίσως αλλιώς δεν θα μαθαίναμε.

The Gasbird Familly είπε...

@Αθανασία
Μας έμαθε να σεβόμαστε και να πλησιάζουμε το διαφορετικό,να επιμένουμε ευγενικά και με υπομονή να μας καταλαβαίνει ο άλλος και όχι να τα παίρνουμε κρανίο αν με τη πρώτη δε μας "πιάσει",μας υπενθύμισε το πόσο σημαντικό είναι να δείχνεις έμπρακτα την αγάπη σου και την υποστήριξή σου σε όποιον το έχει ανάγκη και τέλος μας έκανε "περισσότερο" οικογένεια.

Αννα είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα γιατί σήμερα φεύγω ταξιδάκι και θα μαι εκτος μπλογκόσπιτου για 11 μέρες..Να περνάς όμορφα!!!