Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Καλώς Ηρθα ...Ευχαριστώ


Και λοιπόν...μετά από αρκετό σιχτίρισμα και κάποιες βίαιες κλωτσιές στον Υπολογιστή,μπήκα κι εγώ στο τριπάκι των Blogs.Βέβαια γι αυτήν μου την επιλογή θα ήθελα να ευχαριστήσω τις Marilena και Maria-Maria τις οποίες και γνώρισα οικογενειακώς τη Κυριακή στο παιδότοπο.Δεν με προέτρεψαν βέβαια να ασχοληθώ με το σπορ,αλλά σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να μοιραστώ κι εγώ με κάποιους άλλους τις εμπειρίες μου όσον αφορά τη συμβίωση με ένα παιδί αυτιστικό(ολως τυχαίως ονομάζεται και ο δικός μου Θοδωρής ) και για συντομία θα αναφέρεται με το καλλιτεχνικό του ως Τεό (μην αρχίσετε να πετάτε λεμονόκουπες, η επιλογή ανήκει στη μάνα του).Αυτή όμως τη φορά από τη μεριά του πατέρα.Αυτά τα ολίγα για αρχή και ελπίζω να τα λέμε αρκετά συχνά από εδώ και πέρα.Και επειδή καθαρός ουρανός...αστραπές δε φοβάται σας παρουσιάζω την αφεντομουτσουνάρα μου μετά του Τεό σε Χριστουγεννιάτικο ενσταντανέ(chic! ).Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους...Be Well And Take Care

11 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Καλώς ήρθες όντως, ο Τεό είναι φατσόνι κι ανυπομονούμε να μαθαίνουμε νέα σας.

The Gasbird Familly είπε...

Σ'ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και ελπίζω κάποια στιγμή να τα ξαναπούμε οικογενειακώς άπό κοντά!!!

athanasia είπε...

Καλώς ήρθες! :)

The Gasbird Familly είπε...

Αθανασία σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς σε βρήκα!

Ανώνυμος είπε...

για τον γαμπρο μου μιλαμε εδω?πολυ καλη η σελιδα σου κιτσε...ευχομαικαλη αρχη και καλη συνεχεια!!!

The Gasbird Familly είπε...

Ναι ναι καρντασούλα μου γιά το γαμπρό σου μιλάμε...χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή επιλογή του blog. Να σας ζήσουν τα δυο ζουζούνια.Όλα θα πάνε καλά με τέτοια δασκάλα που έχει ο Θοδωράκος.Ο Κώστας είμαι,ελπίζω να τα πούμε από κοντά σύντομα.

Ανώνυμος είπε...

Κι όπως κατάλαβες εδώ πιο πάνω ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ (και χωρίς δικό μου prompt, το τονίζω αυτό!)ευλογήσαμε τα γένια μας ;-P
Η "ανεπαρκής"

The Gasbird Familly είπε...

@Κώστας σ'ευχαριστούμε γιά καλά σου λόγια.Οσον αφορά στη συνοδό του...ε...καλούτσικη είναι....χαχαχαχα

The Gasbird Familly είπε...

@ανεπαρκής Ηθελα να ξερα τι του ταξες γιά να πει τόσο καλές κουβέντες γιά σένα...(σιγά μη δεν έκανες εσύ prompt...αφού το χεις μέσα σου)...χι χι χι

aparadektos είπε...

σε καλωσοριζω μετα απο ενα+ χρονο!
Παντα επικαιρος ο απολλωνιος θα πεις...