Το δια ταύτα της ιστορίας έχει ως εξής:
-η νηπιαγωγός καταλαβαίνει αλλά δε μιλάει(..ας τους τα πουν τα ΚΔΑΥ και ο διευθυντής του δημοτικού,φεύγει από μένα σε 4 μήνες!),
-ο διευθυντής περιμένει ενημέρωση από το ΚΔΑΥ,
-το ΚΔΑΥ δηλώνει ότι "εφόσον το παιδί με την ιδιωτική (!) συνοδό του γίνονται δεκτοί από το δημοτικό,δεν έχουμε αντίρρηση",
-ο πψ/τρος βρήκε το παιδί ανώριμο για πρώτη δημοτικού "...αλλά έχουμε και 8 μήνες μπροστά μας"(το θαύμα που λέγαμε),
-η ιδιωτική συνοδός που τοποθετήθηκε άρον-άρον για να μαζεύει τ'ασυμμάζευτα,τόλμησε να μιλήσει για αδυναμία του παιδιού να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του νηπιαγωγείου και "μήπως να ψάχναμε για ένα πιο ειδικό πλαίσιο?".
Έγινε χαμός!Φωνές, προσβολές,κλάματα ,υστερίες.Η υπόθεση θα τραβήξει σε μάκρος αλλά σίγουρα ένα παιδάκι πάει χαμένο, ο δημόσιος φορέας , εγκληματικά άβουλος και ανεύθυνος,αρνείται να πάρει θέση ουσιαστικά και οι γονείς θ'αναγκαστούν βιαίως κάποια στιγμή ν'αντιμετωπίσουν τη σκληρή πραγματικότητα αλλά τότε ίσως θα είναι πολύ αργά.
6 σχόλια:
Χμμμμ , τωρα ο,τι και να πουμε , αν οι γονεις δεν το δεχονται , θα κανουν βλακειες οπως και να χει . Ουτε ο δικος σου λογος περναει? Εχεις ανοιξει κουβεντα για ειδικο σχολειο?
Αχ αχ αχ...
Οτι χειρότερο ειναι οι γονεις να μην αποδεχονται καποια πραγματα.Εχω στην ταξη παιδι με νοητικη στερηση...Ειναι 2 χρονια μεγαλυτερο απο τα παιδια της ταξης (ειχε φοιτησει 2 χρόνια στην πρωτη ταξη)
Δε μπορω να του προσφερω και πολλα οταν εχω 20 παιδια Δ ταξης.Οτι μπορω κανω μαθαινοντας φωνουλες, χρωματα και αριθμους.
Βασικά δεν ξέρω πως να βοηθησω.
Ο διεθυντης ειπε σε γονεις για ειδικο σχολειο, εδω και χρονια.
Απαντηση ;
Μα εχουμε και αλλο παιδι σε ειδικο τι θα πει ο κοσμος;;;
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να σχολιάσω την ανευθυνότητα και το στρουθοκαμηλισμό των δημοσίων φορέων(λειτουργών-εκπαιδευτικών)και λιγότερο τη στάση των συγκεκριμένων γονιών.Όσο όλοι αυτοί που γνωμοδοτούν και υπογράφουν εισηγήσεις γι'αυτό το παιδί,δεν παίρνουν θέση τόσο και οι γονείς θα παραμυθιάζονται με φρούδες ελπίδες.
-Μαρία ,δες το και σαν σχόλιο στο δικό σου ποστ.
ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ!!!
Φοβούνται?
Δε ξέρουν τί να κάνουν?
Νομίζουν ότι ξέρουν?
Όλα τα παραπάνω μαζί?
"Δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο η ανεμοβλογιά με το απλό εξάνθημα!" ήταν η απάντηση που πήρα σε σχετική κουβέντα.
-Αννα,είσαι από τις φωτεινές εξαιρέσεις του κανόνα ,όχι μόνο γιατί έχεις έμφυτο ταλέντο αλλά και γιατί αν δε ξέρεις,ρωτάς, ψάχνεις, μαθαίνεις!
Επειδή όταν ρωτάς μαθαίνεις θέλω να ρωτήσω, αν ένα παιδί δεν έχει νοητική υστέρηση μπορεί να σταθεί στο γενικό σχολείο σύμφωνα με τα ΚΔΑΥ; Άν δεν έχει λόγο τι γίνεται; Υπάρχουν στάνταρ κανόνες ή εξαρτάται από τους υπεύθυνους στα ΚΔΑΥ;
Χριστίνα
Θα μιλήσω για το ΚΔΑΥ Β' Αθήνας που ανήκω(και η εν λόγω οικογένεια).Γενικά, έχουν σαν πλαφόν το παιδί να είναι στα επίπεδα των κατωτέρων μαθητών της τάξης,στο γνωστικό κομμάτι.Απο άποψη συμπεριφοράς θέλουν ηρεμία ,ησυχία ,τάξη και ασφάλεια.Όσο λιγότερο ξεχωρίζει το παιδί τόσο το καλύτερο.Για απουσία λόγου δυσκολεύουν τα πράγματα.Δε μπορούν να υποχρεώσουν το δάσκαλό του τυπικού σχολείου σε χρήση ειδικών τρόπων επικοινωνίας(PECS-MAKATON-Νοηματική κλπ.)Σε περίπτωση που ο γονέας δηλώσει ότι βάζει ιδιωτική συνοδό,έχει μεγάλες πιθανότητες να κάνει το δικό του.Αν ζητήσει παράλληλη στήριξη...έχει βρει το διάολό του!!!Εχω την αίσθηση ότι όλα τα ΚΔΑΥ στο ίδιο καζάνι βράζουν.
Χριστίνα ,ελπίζω να σε κάλυψα.
Εμεις σε ενα σχολειο με 270 παιδια που περυσι στην ταξη ενταξης φοιτουσαν 20 (που κανονικα θα επρεπει να εχουμε 2 εκπαιδευτικους) ακομα περιμενουμε τον ενα..Η ταξη φετος δε λειτουργει...
Τη μικρη μου μαθητρια οσο και αν ψαχνω και αν ρωτω δεν εχω καταφερει να την βοηθησω γνωστικα τουλάχιστον.
Απλα τις δίνω καθε μέρα μικρές και απλές εντολές , με βοηθαει ας πουμε να φτιάξω έδρα...
Ουφ!!!
Και οσο σκεφτομαι αυτα που ειδα σε Δανια και Ρωμη....
Δημοσίευση σχολίου